Çevrimiçi tüketiciler, geleneksel iadelerle ilgili zorluklar yaşıyor; ya etiketi yazdırmak için bir yazıcı aramaları ya da iade ettikleri ürünleri manuel olarak işaretlemek için orijinal gönderideki iade formunu ve önceden basılmış, satıcı tarafından sağlanan etiketleri kullanmaları gerekiyor. DHL Express'in Etiketsiz Hizmeti, dijital olarak optimize edilmiş bir süreçle tüm bunları ortadan kaldırıyor ve müşteriler için en üst düzeyde kolaylık sağlarken çevreyi de koruyor. Etiket yerine bir QR kodu gönderiliyor ve müşteriler bu kodu, QR kodu etkinleştirilmiş bir DHL Hizmet Noktası’nda veya iade talebi için gelen DHL kuryesine göstererek iade işlemlerini gerçekleştirebiliyor. 

DHL Express Küresel Ticari Başkan Yardımcısı Michiel Greeven konuyla ilgili şunları söyledi: “Paket iadelerine yönelik Etiketsiz Hizmetimiz, olağanüstü müşteri deneyimi sağlarken aynı zamanda olumlu çevresel değişimi teşvik etmeye yönelik taahhüdümüzle uyum gösteriyor. İade sürecini basitleştirerek, müşterilerin paketlerinin sorunsuz bir şekilde iade edebilmelerini sağlıyor. Hizmetin e-Perakende ve Moda sektöründeki, Teknoloji sektöründeki ve muhtemelen daha fazla sektördeki tüketicilerin işlerini kolaylaştıracağını düşünüyoruz. Etiketsiz hizmetimizle artık iade sürecini ilgili taraflar, satıcılar ve e-tüketiciler için daha kolay ve rahat hale getirmenin yanı sıra kağıt israfını azaltıyoruz.” dedi.

GENÇ MÜSİAD iş fırsatları için rehber oldu GENÇ MÜSİAD iş fırsatları için rehber oldu

Hizmet şu anda Avrupa, Asya Pasifik, Amerika, Sahra Altı Afrika, Orta Doğu ve Kuzey Afrika'da 50'den fazla ülkede sunuluyor. Hizmetin halihazırda sunulduğu önemli pazarlar arasında Almanya, Fransa, İtalya, Meksika, Hong Kong, Endonezya, Güney Kore, Malezya, Tayland, Tayvan, Çin, Bileşik Arap Emirlikleri, Bahreyn, Suudi Arabistan, Kuveyt, Katar, Danimarka, Norveç ve Türkiye yer alıyor.

Editör: Semih Can Yılmaz