MERKEZEFENDİ BİR İLKE DAHA İMZA ATTI | Denizli Hizmet Gazetesi


MERKEZEFENDİ BİR İLKE DAHA İMZA ATTI



Merkezefendi Belediyesi Zabıtası, esnaf dostu bir uygulamayı hayata geçirdi


Belediye ile işletmeler arasındaki işlemlerin kolaylaştırılmasını ve hızlandırılmasını sağlayacak olan karekod uygulaması başladı.  
Artık her işletmenin bir karekodu bulunacak. İşyerlerinin camlarına yapıştırılacak olan karekod, işletmelerin kimlik kartı görevini görecek. Zabıta ekipleri tarafından okutularak, işletmeye ait bilgilere ulaşılabilecek. Bu uygulama sayesinde zabıta ekipleri okuttukları karekod ile denetim raporu hazırlayabilecek, çıktı alabilecek. Uygulamada işyerinin belediyeye olan borcu sorgulanabilirken, işyerinin denetim süreci kolayca izlenebilecek. 
 
“HİZMET KALİTEMİZ SÜREKLİ YÜKSELİŞTE” 
Subaşıoğlu, “Kurulduğumuz günden beri zabıta hizmetleri ile ilgili aslında bir felsefemiz vardı. Merkezefendi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ‘Bir dost hep dost’ anlayışı çerçevesinde bugüne kadar hizmet etmişti. Bugün geldiğimiz noktada artık bu hizmetin kalitesini bir tık daha yukarıya çıkarıyoruz. Artık bütün Merkezefendi sınırları içindeki iş yerlerini karekod uygulamamızla iş yerlerinin dış mekanında yapıştıracağımız bu çok küçük karekod uygulaması ile birlikte belediye ekiplerimiz geldiği zaman burada bütün iş yeri ile ilgili ruhsat bilgileri, vergi bilgileri, çevre temizlikle ilgili bütün bilgileri burada doğrudan doğruya tablet yöntemiyle anlık online olarak izleyebilecekler. Esnafımızın müşterilerini içeriye girerek hiçbir şekilde rahatsız etmeden Merkezefendi Belediyesi olarak gerekli hijyen, vergi ve diğer mevzuatla ilgili denetimleri arkadaşlarımız bizzat yerinde yapmış olacaklar” dedi. 
 
“MÜŞTERİLER İÇİN DE ÖNEMLİ BİR UYGULAMA ÇÜNK܅” 
Merkezefendi Belediye Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, açıklamasının devamında karekod uygulamasının işletmeye gelen müşteriler için de önemli olduğunu söyledi. Başkan Subaşıoğlu, nedenini de şu sözlerle açıkladı: “Bu yapıştırmış olduğumuz karekod uygulamasıyla aslında bu iş yerlerini bir anlamda akredite etmiş oluyoruz”dedi. 
 
“SON DERECE GÜZEL BİR UYGULAMA” 
Başkan Subaşıoğlu, açıklamalarını “İşyeri ile ilgili tüm arşivin dijital olarak tutulması anlamında da büyük bir kolaylık sağlıyor. Artık esnaflarımız kendi iş yerleri ile ilgili ruhsat arşivinden tutunda diğer arşiv bilgilerine kadar belediyemize gelmelerine gerek olmaksızın burada bir dijital okuma yöntemiyle tüm bilgilere de ulaşabiliyor olacaklar. Bu belediyelik açısından, ilçe belediyelerin verdiği iş yeri ruhsat hizmetleri, zabıtanın iş yeri ruhsat hizmetleri çerçevesinde yapmış olduğu denetimler anlamında son derece güzel bir uygulama. Son derece esnaf dostluğu bir uygulama” sözleriyle sonlandırdı.  
 


12.07.2017



İlginizi Çekebilir




Adresimiz:
Çaybaşı Mahallesi 1582 Sokak No:14/3 Kat:2 (Merkez Bankası Arkası) DENİZLİ
Telefon:
0 258 265 59 99 (pbx)
E-posta:
hizmet@hizmetgazetesi.com.tr
Faks:
0 258 265 72 52




MEGA TASARIM © 2015